Magna Veritas

  • 0



arka arkaya sıraladığım ucu zehirli,keskin sözlerimi yine sade bir "hıhı peki" ile geçiştirmişti , napacağımı bilemiyordum hazırlıksız yakalanmıştım daha önce çok kereler bu duruma düştüğüm halde bu kez çok inanmıştım kendime... yine de olan olmuş beni kontrpiyede yakalamıştı..açık bir şekilde golü yazmıştı ve pozisyon da apaçık ofsayt değildi , bütün gruptakilerin kahkaları altında ezlimiştim.. her zamanki gibi sivrilme çabalarım ise bir başka bahara kalmıştı..karşımda adeta bir mahsun kırmızıgül gibi aşmış triplerde davranması sinirimi bozuyor onun içindeki o "hepimiz kardeşiz" insanını çıkarmaya çalışıyordum ama her seferinde de ben "nihat doğan" tribinde kalıyordum sonra ne kadar özlü sözler söylesem de hepsi boşa gidiyordu..ama ne demiş atalarımız "durmak yok yola devam"...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder