I

  • 0




olamadım kimsenin gözdesi hayatım boyunca
nasıl başlarsan öyle gidermiş ya hani
annem bile öğleden sonraları beni uykuya yatırır
komşu gezmelerine giderdi
o günlerde ilgi beklerdim gülüyorum kendime
şimdi ilgiciğe bile razıyım
bi türlü lojmanın birinci takımına giremedim
duydum ki komşu mahalleden çocuğun biri taşınmış
komşu mahallenin defansının değişmezleri arasına girerken buldum kendimi
uzaktan şutlarımla can yakmadım desem
kritik gollere engel olmadım desem
yalan
ama hiç kimse üzerime koşup atlamadı , üstüme
hep boşa kaçmakla pas pas diye bağırmakla yetindim
bilgisayarım da yoktu ki içime kapanıyım
kendimi mortal kombat aleminin kollarına bırakıyım
şıpsevdi aldım bisürü kıza
ama neden hiçbiri elektrik alamadı benden
sınıfın komiği olmaya çalışırken belki bir nebze popülarite yakalırım mahiyetinde
neden anlaşılamadım
ve bir gün bütün bunların nedeni anlaşıldı
annem dedi ki bana "seni çingenelerden aldık biz"
keşke bıraksaydınız doğal ortamımda beni
belki ben de dalımda güzeldim
koparmasaydınız
dedim
ben dedim
.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder