Sesli Düşünüyorum : The Beginning

  • 0




bir ideolojiyi sahiplenip onunla ilgili kitaplar,dökümanlar okumak insanın düşüncesini bakış açısını sınırlar mı ya da şöyle söyliyim hiçbir düşünceyi sahiplenmemek insanı daha geniş açıdan bakmaya iter mi..ya da ben bunları yazarken ne düşünüyorum geçekten kayda değer bir soru sorduğumu sanıyor muyum,ya da önemli düşünceler içinde olduğumu sanıp kendi kendime hava mı atıyorum..bütün dünya terminolojisine yeni bir katkı mı bu söylenenler..sistem modelleri external,behavioral ve structural olmak üzere üç çerçevede toplanırmış zamanın birinde sanırım insanlar da öyle..aha bu da tesbitin kralı değil de nedir..hayatım bulunmamışı bulmaya söylenmemişi söylemeye çalışmakla geçiyor ama bakıyorum hayat geçmiş ben bir zıfırmışım..

imza: çok asi alternatif genç

edit:önce bi hikaye anlatıp sonra başlangıca dönen filmlerden birinin içinde hissettim kendimi meğer önceden draft olarak kaydedince bir yazıyı sonra düzenleyip de sununca bloga yine eski düzeninde kalıyormuş,bilemedim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder