Saçmalık

  • 3
bu sabah kalktım ve canım genelleme yapmak istedi hem halkla ilişkiler gibi güzide bir derse çalışırken aynı zamanda kafama gelen genellemeleri not aldım,sanki bir sürü fikir gelmiş gibi oldu böyle diyince ama aslında iki taneden sonra tıkandım..

insanlar ikiye ayrılır:

kitap okuyanlar
kitap okuyan bireyi sonunu söyliyim mi lan diye tehdit edenler

yeni ayakkabı alanlar
yeni alınan ayakkabıya basmak için cebelleşenler

felan feşmekan..bu lafı da büyüklerim kullanmıştır da günün birinde ben de kullaniyim diye aklımın bi köşesinde kalmış demek o gün bugünmüş..

neyse sırf bu iki genelleme üzerine bile birçok güzide tesbit yapıp bu insanların kişilikleri üzerine tesbit yapılabilir netekim kendimi kasasım yok..

3 yorum :

  1. http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=cevab+veremedi

    http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=islamcilarda+sert+sessizleri+yumusatma+tandansi

    YanıtlaSil
  2. ahaha şerefsizim o link -ve dahi türevi bi sürü link- benim aklıma geldiydi de terbiyesizlik etmiyim diye sustuydum.. emek vermiş yazmış çocukcaz olmaz dediydim=))

    YanıtlaSil
  3. yani zaten bilimum sürüsüyle linkte yer aldığı için bunlar kasmadım kendimi..ha konuşmaları linkler üzerinden gerçekleştireceksek bütün hepinizin ekmek yediği 80ler muhabbetini sırf yönlendirmelerle gerçekleştirebiliriz sanıyorum veya standart komunist,ateist söylevlerini kaldıralım olsun bitsin..nasıl olsa bilimum sözlüklerin çoğunda yet almış söylevler bunlar..

    YanıtlaSil