Senkronizasyon Kodları

  • 0



başka bloglardan yazılar okuyup sonra " nevar lan ben de yazarım bunu , hatta hadi gaza patlatayım bi tane de görsünler " demek ve böylece önünde gözünün içine içine bakan veri ve iletişim ağları-1 dersininin 48.sayfasından kaçmaya çalışmak ne aptallıkmış aslında ama ben hala neden farkına varamıyorum bunun buraya bile yazarken ve neden bi boka benzemeyen sanal ortamın boş yazılarından birine daha "tuğra"mı -sanatsal olsun diye hangi akla hizmet bu kelimeyi kullandım- basıyorum..
kendi içimde binbir türlü karmaşıklık yaşıyorum ve bunu ifade ederken bile kendi kendime hay s.çayım senin karmaşıklığına ne melankolik ne uzaklara dalan adammışın sen diyorum.. hatta biliyorum ki "dünyanın en skindirik kahramanı fethi" den bir adım öteye bile geçemeyeceğimi, gerek konuşurken yaptığım kelime tekrarları gerek otururken kambura yatmam,gerekse konuşma sırasında söze girmek için pusuda bekleyip sonra sesimi duyuramamamla kariyerimi bir sıfır olarak noktalayacağımı..
bir şansım var mı bu jestlerin mimiklerin konuştuğu iş dünyasında ya da neden hep "çok bilen"ler tartışmaya değişik değişik etkenler eklerken ben neden az bilmek en iyisi abi basit düşünmek en güzeli diyorum
..
of kafamdaki hücreler hızla ölmeye başladı sapıtmaya başladığımın farkında ama ne demek istediğimin farkında değilim..sanırım bir şekilde kendimi farklı göstermeye çalışıyorum neden bilmiyorum , ama Behiye Hanım ile Semih Beye dönmem gerekiyor en azından bi kaç bilgi kırıntısı kapmam gerek hücrelerim tükenmeden..

edit: yazılarımı tekrar okumayacağım için düzeltmiyorum yine de bir daha okursam eğer diye yaptığım olası yanlış yazımlardan dolayı kendimden özür diliyorum

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder