sweeney todd the demon barber of fleet street

  • 0



tim burton,johnny depp ve helena bonham carter triosunu yeniden bir araya getiren müzikal/drama/gerilim artık ne derseniz filmi bu senenin izlenmeye değerlerinden..sinema programcısı konuştum lan bi an kendimden iğrendim ama sonra geçti gayet de güzel yazmışım çok başarılı bi cümle olmuş en azından ortalama üstü..neyse film de bi boka yarıyodur umarım o kadar lafa iç hesaplaşmaya değsin yani burda cebelleşip durdum iki saatte üç kelimeyi anca bi araya getirebildim..

daha anca bu film ocak ayına gelecekmiş baktım da o zaman daha başka tim buton filmleri izleyerek bu sürece hazırlanabilirsiniz böylece film zamanı geldiğinde arkadaşlarınıza vay be tim burotn zart filmine gönderme yapmış filan diye hava atarsınız..neyse bu filmi de beklerken misal yine tim burton filmlerinden big fish'i izleyin..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder