Every Day Is a Funeral

  • 0



bugün yağmur altında kapuşonumu kafama geçirmiş yağmur altında yürürken farkettim de ne çok seviyormuşum böyle havaları adeta balkandan gelen soğuk hava dalgalarına muhtaçmışım..evet ben de yağmur,kar vs. yağan bilimum kapalı havada kendini melankolik hisseden tiplerdenim bir de bunun üstüne gözünü kısıp scofield triplerini girmiyor muyum kendime gülüyorum valla ne gerek var bunlara diye.."ama öyle deme" dedim kendime devamında - devamlı konuşurum kendimle netekim konuşacak başka kimse yok - ne kadar sevgilin olduysa hepsi senin bu karamsar havalarda yaptığın tripler yüzünden seçmedi mi seni (bkz: pokemon)..

bi 15 dakka sonra...

of yine uzaklara dalmışım odanın uzak köşesindeki böcek takıldı da gözüme ne pis bir yerde yaşıyorum ben..neyse ki böcek deyince aklıma kfka geldi ordan da çağımızın ünlü entelektüellerinin de böyle böcekli odalarda yaşadığı çıkarsamasını yaptım ve kendimi de bununla avuttum..of insanın mutluluk seviyesini belli düzeyin üstünde tutmaya çalışması ne kadar da zor bişeymiş halbuki popomundo da olsa iki alışverişe çıkardım olur biterdi ama gerçek hayatta olmuyor - denedim cuma günü bu yöntemi ordan biliyorum - acaba bir de kaliteli yemek yemeyi mi denesem..

5 dakka daha geçti

engin günaydın tarzında yazmaya çalıştığımı benden başka farkeden oluyor mudur acaba çünkü benim de kafam karışık sırf kafa karışıklığım geçsin diye bu arada geçen beş dakkada tam iki mandalina yedim..mandalina dedim de aklıma teoman'ın mandalina kokularını da barındıran bir şarkısı geldi ha geldi de noldu bi bok olmadı durdum kaldım kendime yol açayım dedim ama meğer kapalıymış o taraf o zaman da daha uğraşmayayım , manzarasız penceremden dışarı bakayım - manzarasız dediğime bakma aşağıda bir mandalina ağacı var çok tatlı -..

not: ha bir de izlemediysen the life of david gale'i izle güzel filmmiş zaten kevin spacey'i severim..böyle senli benli konuşunca da insan zorlanıyormuş yahu bunu öğrendim bugün de demek ki bu gün de boşa geçmiş bir gün değil...

not 2:bu kapuşon yazılışı da umarım doğrudur şimdi lise edebiyat hocama yakalanıp mahcup olmak istemem..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder