El Pedregal

  • 0



not:yeni yıla giriyoruz madem orda burda yeni yıl yazıları yazılıyor benim de katkım olsun bu sevgi yumağına ama güzel dilekler dileyecek halim olmadığından anca güel bi hatun koyarım bloga gelen geçen bakar "aa güzelmiş" der belki bi kısım mutlu olur bi kısım sövüp gider arta kalanlar ben daha güzelim der gerçi sövüp gidenler kızgın moda geçmiş olurlar ama geri kalan mutlu olur bu da iyi bir oran yakalamama yeterli olur sanırım..

evet görüldüğü üzere ne yazacağını ne yazması gerektiğini bilmeyen insan hadi be artık level atlamışımdır belki doğaçlama yazarım bişeyler diye fotoğraf altı yazmaya kasınca böyle saçma böyle aptal şeyler ortaya çıkıyor..ama yok be bunun da kendine özgü bi havası var sanki belki de rönesans döneminde denenmiş ama tutmamış - değeri bilinememiş - akımlardan birine dahildir bu yazı türü..

tamam tamam ne yapmaya çalıştığımı söyliyim bir an acaba david lynch'in filmler üzerinde yaptığı ilk seferde bi bok anlaşılmayan ama herkesin de çok büyük film çok kült film dediği eserlerin yazı versiyonunu yapmaya çalışıyorum ama yanıldığım bir nokta var ki şimdi jetonum düştü..evet bu yazıların altında ne bir gönderme ne bir mesaj kaygısı felan yok eksik kısım bu tamam bunu da bulduğuma göre yazıyı yeniden elden geçireyim metamorfozumu tamamliyim..

20 dakka sonra

of ya olcak iş değilmiş anladım bunu şu an anca bi iki kere virgül felan koyim dedim onlar da acaba anlatım bozukluğu yapar mı kaygısına saplandım onları da sildim..aynen veriyorum baskıya hem bi noktada da lynch'ten ayrılmam gerekir yoksa orjinal bi şeyler süremem ortaya evet evet ben therion'un türk şubesi almora benzetmesindeki şube değil de kendim olayım kimse okumazsa okumasın..

hem ne var ki okuyan kimse aman da erdem çok kötü bunlar aman da çok saçma demedi tamam okuyan kişi sayısı 7 yi geçmedi belki ama benim yazılarımı okuyan insanlar çok elittir efenime söyliyim çok bilgilidir felan filan..

lan bırakmayın beni bunalıma düşecem yahu..yazının başında sevgi dedim aşk dedim yeni yıl dedim ama ruh halim menopoza girmiş olmalı ki karanlık sızıyor içimden çıkıyorum ben hacı iki dakka temiz hava aliym..


edit: başa not demişim halbuki hayvan gibi yazı olmuş kendimi tutmasam daha sayfalarca yazarım ya neyse okuyucuyu da sıkmamak lazım..oha ya okuyucu felan lafları ettim ya şimdi kendimden iğrendim ne pis bi insanmışım ben yahu meğer asil haklıymış..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder