Persepolis

  • 0




sonunda 2007'nin sonları yaklaşırken bireysel anlamda bu yıldan en büyük beklentimin olduğu filmi persepolis'i izledim ki buna rağmen beklentimi aştı film..özellikle filmin ilk yarısında marjane satrapi'nin fırat tripleri beni yarmaya yetti..bunun üstüne popüler kültüre ve ideolojilere iran'da yaşayan küçük bir kızın gözünden bakmak yeterince gülme sebebi yarattı..o kadar gaza geldim ki sayın seyirci bu filmi çevremdekilere de izletme gibi kutsal bir göreve soyunayım dedim ama beğenilmeyebileceği olasılığının beni korkutmasından dolayı sadece beğeneceğinden emin olduğum insanlara izletip sonra da kahkahalarını kaydedeceğim sonra kim bilir buraya bi ses kaydı halinde koyarım da indirirsin..

3-5 dakka sonra

neyse gazımı aldım biraz belki biraz fazla abartmış olabilirm yani izledikten sonra o kadar da değil tepkileri gelebilir...ama yok be harbiden güzel film çizgi romanı daha güzelmiş duyduğuma göre yine de yurdum insanı 300 spartalıyı izleyeceğine bu filmi izlesin derim ben..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder