Sesli Düşünüyorum : Attack of the Clones

  • 0




düşündüm düşündüm gün boyu uzun uzun düşündüm bilgisayarı açtım,kapadım tekrar düşündüm kafam ağrıdı düşünmekten ama şu dakkaya kadar hala nasıl bu blog olayına devam edebildiğimi bulamadım ama şu an buldum..olayın özü bu yazdıklarımı - copy paste ettiklerimi tenzih ederim,zaten hep istemişimdir tenzih etmek - dünyada benden daha fazla boktan bulacak insan olmayışında gizli..kim ne derse nasıl bi söylemde bulunursa bulunsun kendi düşüncelerimin yanında her türlü iltifat gibi kalacak..ha bi de tam tersine yok sen çok iyi yazıyorsun yok çok eğlencelisin yok kız olsam verirdim yok bilmem ne muhabbetleri olunca daha da şımarıyorum herkes erdem sana noldu guzum diyor, o oluyor yani..kendimi bişey sandım yahu bilmem toplumsal gelişmeler üzerine yorumlar filmler üzerine eleştiriler ben bu muyum diyorum kendime..zaten bi beğenmez oldum bi küçümser felan oldum ki sorma gitsin valla bok gibi oldum ben bokuma benzedim (bkz: fırat) ama çok da sevgi doluyum öyle de biriyim..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder