Tabula Rasa

  • 1




bazen öyle şeyler oluyor ki kafam öyle doluyor ki sanırım dayanma eşiğini aşıyor ve tık ediyor birden..bir bakıyorum hiçbir farkındalığım kalmamış "ben ne arıyorum burda" diyorum , nerden geldiğimi ne yapıyor olduğumu unutuyorum , kafam karışıyor..ben bu durumu kafamın resetlenmesi olarak adlandırıyorum neden oluyor tam anlamıyorum ama bazen hoşuma da gitmiyor değil..ödevler,sınavlar felan filan bi anda hepsi uçuyor sanki o an %0 beyin kullanımı ile tekrar iniyorum dünyaya,tekrar evriliyorum insana..bu da bazen aşırı derecelerde gamsız olmamın nedeni sanırım hiçbir şeyi kafama çok takamıyorum ha biraz takarsam sonra bir an gelir neyi kafama taktığımı unuturum o olur yani sonra yine rahatlarım..yahu ne güzel bi kişiliğim ben çok orjinal bi yapım var valla , "are you talkin to me?"

not: of göndermelerle metaforlarla dolu bi yazı oldu o zaman ben buna sanat eseri diyim olsun bitsin kendimi göklere çıkarma sekansım da burda sona ersin..

1 yorum :