Hijo De La Luna

  • 0




olabildiğince hızlı biçimde topu atak yönüme göre sola doğru açıyorum , top kanat oyuncuma geldiğinde hemen duvar pasıyla ilk ouncuyu geçip ikinci oyuncunun üzerinden atlıyorum son çizgiye indiğimde ise o güzel kavisli ortayı yapıyorum ve davor şuker çok güzel bir zamanlamayla topa vuruyor..evet bu bir rövaşata..hemen kaydediyorum golü arkadaşlarıma izletirim diye..ne garip yıllar sonra yine benim için Fifa serisinin 95'den sonra en iyi oyunu olan Fifa 99 oynuyorum..pres yapıyorum , hızlı paslaşıyorum sinirlendiğimde rakibe sert şekilde giriyorum ve bazı seferlerinde de çocukluğumu hatırlıyorum..o zamanlarki yan komşumuz en iyi dostum emre'yi , okul sonrası benim bilgisayarımın olmayışından dolayı onun evine gidip oyunlar oynadığımız zamanları..lojmanda en büyük mevzunun mortal kombat 3'deki fatality ölümleri kimin önce bulacağı olduğu günler bile yaşadık , kazandık..bilgi yarışmalarına katıldık , mustafa kalemli'yi - hani bu yeni meclis salonunun yapılmasına olanak sağlayan meclis başkanı - ezberledik , köşe yazısına fıkra dendiğini bildik , apa barajını bilemedik elendik..hoşlandığın kızın okula gelmediği zaman çekilen acıyı pek çekmedim ama hep gelirdi hoşlandığım kız okula tek sorun onun benden pek de hoşlanmayışıydı..sonunda anadolu lisesi günlerinde taşındıklarında pek de umrumda olmamamıştı aslında çünkü yeni bir kız vardı..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder