Lamentos A Poema Muerto

  • 0




bitirdin beni popüler kültür..devamlı sorguluyorum kendimi yaşama tarzımla alakalı olarak yani bu yaptıklarım,dinlediklerim,okuduklarım,izlediklerim gerçekten istediğim hayatın bir parçası mı..yoksa bir film karesinde gördüğüm aktörü veya çevremde yaşayan birini hayatıma mı kopyaladım senelerce..yalan mıydı şimdiye kadar yaşadığım herşey , devamlı mavi hapı mı yuttum gerçekleri görmemek için..böyle soruyorum işte muhtelif zamanlarda kendime ve tabii ki cevap veremiyorum ..kimse bilmediğinden soramıyorum ya da sorsam saygı duyar mıyım zaten..keşke kapalı yaşamasa mıydım bu kadar , paylaşsa mıydım herşeyimi , anlatsa mıydım dertlerimi kendi kendime yetmeye çalışmasa mıydım , işin aslı yaşantım hakkında bir başkasından en ufak bir eleştiri, bir uyarı duymaya tahammülüm yok..şimdi yine soruyorum eğer ki bu hayaller benim değildiyse bu yaşadıklarımı ben istemediysem mutlu muydum şimdiye dek bu kez kırmızı hapı seçsem göreceklerim çok mu korkutacak beni..çok sorum var kendime dair ve soracak kendimden başka yok kimsem..çok mu acındırdım kendimi acaba melankolik mi oldum daha önce dediğim gibi ama ben bu değilim ki üzgün görünemem..o kadar da güçlüyüm yani..en azından kendimi kapamadım popülere karşı bu da eğer yaptığım yalandıysa -ahah ne güzel kelimesin sen öyle- bile oranını biraz olsun küçültür..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder