Dr. Strangeluv

  • 0



benim doğrum en doğru,benim doğrum tek doğrudur diyebilen arkadaşlara bi güzelleme yazmak istiyordum ya metin uca kulağımın dibinde o kadar çok konuştu ki kafam d1,d2,dağıldı.

hızımızı kesmiyoruz ve bilgilerimizi hızla sınayacağımız hız tuzağı başlıyor.


çoğunluğun kabul ettiği doğrular benim de doğrum olmak zorunda mı.yok eğer öyle olmuyorsa kendimi beğenmiş mi oluyorum ben yada neden kendimi savunmak zorunda olayım.

bütün bunlar kafama takılıyor son zamanlarda.üç kişinin "aman çok kötü" dediğine yok bence öyle değil diyince bir açıklama yapmaya zorunlu muyum diye düşünüp duruyorum zamanımın da boşluğu nedeniyle.çoğunluğun kötü dediği gerçekten kötü müdür yoksa popülizm midir yaşanan.

XxX

kendi tercihlerimizin savunmasını yapmamızın gerekmediği bir çevrede yaşamak istiyorum sanırım yoksa her önüme gelene kim ki duk'un sinemasını savunmak zorunda kalıyorum ki bu da beni yoruyor.

(bir insanın da teşviğiyle)düşünüyorum da sadece Hababam Sınıfı tipi komedi filmlerini dağarcığında barındıran insanlara Dr.Strangelove'ı -kara komediyi- savunmanın ne kadar imkansız olduğunu farkediyorum.

ben biliyorum tek güzel müziği kings of convenience'ın yapmadığını ve gripin'in bazı insanlara güzel gelebilecek bir müzik yaptığını.

yazı esnasında dinlenen şarkı:R.E.M - Man on the Moon

not: ey kişi sen mtv'ni izle istersen sabahtan akşama ,popüler kültürünle de mutluluklar ,lafım da olmaz.ama beni rahat bırak ,benim işim olmamıştı şimdiye kadar şimdiden sonra da olmaz rihannayla.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder