Spurs:90 - Celtics:98

  • 0



Celtics şampiyonluk konusundaki iddiasını göstermesi bakımından önemli maçlardan birinde dün gece San Antonio Spurs ile karşılaştı.KG bir süreder sakat olduğu için yük son maçlarda Paul Pierce'ın omuzlarındaydı ki bu gece de öyle oldu.bu arada KG'in all star maçında yer alması da kesin değilmiş duyduğuma göre acaba Hidayet için bir şans doğar mı diye düşünmüyor değilim.

Celtics şimdiye kadarki galibiyet yüzdesiyle umut verse de kilit maçlardaki performansları gerçek güçlerini gösterecek diye fazla da umutlanmıyordum şampiyonluk için.Ama Paul Pierce'ın 35 sayısıyla Spurs'e karşı galip gelmeyi başardılar.Tüm maç üstün oynasalar da son periyotta Spurs'un sıkıştırması beni korkuttu ama Pierce gerçekten çok iyiydi.Böylece beni korktmasına rağmen Celtics batı takımlarına karşı 16'da 16 yaptı.Detroit ve Orlando'ya karşı olan mağlubiyletleri dışındakileri de beklemiyordum açıkçası -bir de Lebron'un üstün performansı var.şimdiye kadarki olan sezon performansları oldukça etkileyici.Garnett'in yokluğunda da 7.maçta 5.galibiyetlerini almışlar.

Tabii ki playoff maçları bundan çok daha zorlu geçecek.ama bir sakatlık olmadığı sürece en kötü ihtimal doğu finaline kadar çıkacaklarını düşünüyorum.olası bir Detroit-Boston doğu finalini de iple çekiyorum.

Haydi bir de final tahmini yapayım bari sezon ortasında.daha önce doğu finali için yine Celtics - Pistons , batı finali için de Hornets - Suns demişim.şimdi de aklımdan bir Celtics - Suns finali geçiyordu.şimdiye kadar tutarlı gidiyorum demek ki ama playoff larda neler olur bilinmez.malum Suns geleneksel olarak her sene bir şanssızlık yaşama konusunda ısrarlı davranıyor.bu sene umarım Shaq onlara şans getirir de bir sakatlık yaşamazlar.(malum geçen sene Steve Nash'in burnunun kırılması önceki sene ise 5 numara olarak Boris Diaw ile oynamak zorunda kalmaları)

not:bu arada üstteki fotoğraf da Boston'un sezon öncesi hazırlık maçları kapsamında yaptığı Roma ziyaretinden.Del Piero eline topunu almış koşmuş Celtics kampına.Celtics'in süper triosuyla da bi süre sohbet etmişler.

edit:duyduğuma göre KG All Star'da sakatlığı nedeniyle yer alamayacakmış.onun yerine Detroit'den Rasheed Wallace çağrılmış.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder