Sesli Düşünüyorum : Ben,Kendim ve Ilgın

  • 0
ben ve kendim konusunda az çok fikir sahibi olmaya başladım sanırım bir süredir içinde olduğum debelenme sürece sonunda.katışıksız bir kişiliğim olmasını ,çevreden etkilenmeden bir ben olabileceğimi düşünmekle hata ettiğimi yeni yeni fark ediyorum.

mezun olmaya üç ay kala burayı seçmemde ilkokulda karşı komşumda oynadığımız fifa 98'lerin etkisini ne kadarsa (ki yüksek) edindiğim zevklerde de,övündüğüm film arşivimin oluşmasında da çevremin etkisi büyükmüş ve bundan rahatsızlık duymak da aptallıkmış ,anladım sonunda.

ah Ilgın seni hor gördüğüme yanıyorum şimdi ama sanki filmin de sonuna geldim.artık hayatımda rol alan insanların isimleri akıp geçiyor "Ilgın" isimli filmin sonunda.ama yönetmen benim o konuda anlaşalım.şimdiye kadar hep küçük kasabada başlayıp da büyük kentte gelişen ve sonlanan hikayelerden nefret etmişimdir şimdi ise aynısının benim filmimde olmasını diliyorum.bu mudur ironi ya da bu mudur saçmalık?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder