Sesli Düşünüyorum : Everything Means Nothing to Me

  • 0



en büyük hayalim nedir ki acaba diye düşündüm içimden dün.bekledim bi süre sorunun üstüne baktım bi cevap gelmedi bi de sesli düşüniyim dedim.bi bilmemne model bmw bi de victoria's secret'dan bi manken cevabı geldi.kızdım kendime bu muydu lan kitap okuyorum,film izliyorum entellektüelim ben diyip durduğun kendin diye.sonra baktım ses benden çıkmamış meğer yandaki yaşıtım insan gisele bundchen'den girip adriana'dan çıkmaya başlamış bile hayaller aleminde.neyse içimde bi sevinç huzmesi(huzme ne lan) oluştu öyle değilmişim diye ama adriana lima + naked yazmadan da duramadım google'a.

bu sesli düşünme deneyiminden sonra yalnız kalıp bir süre de öyle kendimi dinleme kararı aldım ama ne yazar o kadar boş bi insanmışım ki gıkım çıkmadı.bi ara hıçkırık tuttu ya kendimi korkuttum hemen bütün film arşivin bozulsa diye , bu olaya o kadar yoğunlaştım ki akabinde hıçkırık felan kalmadı.

zaman geçer , geçer...

böyle boşa geçen günden sonra izlenmiş bir nba maçı sonrası yatağa girmek üzereyken daha çok öğrenmek istiyorum dedim kendime öğrenebildiğim kadar öğrenmek istiyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder