• 0
jazz metal denen bir kavram varmış ya. kimse niye söylemedi daha önce. camın önündeki güvercinlerden duydum ben de, duyar duymaz da yazdım arsız gibi last fm'e nası bişeymiş diye. baktım en çok Cynic denen bir grup etiketlenmiş jazz metal, jazz metal diye. dinledim.bilmem ki jazz metal mi technical death metal mi yoksa progressive metal mi, ama güzel grup. gerçekten. baktım 87'de kurulmuşlar da ben dinleyene kadar dağılıp, 2007' de dağılıp, yıllar sonra yeniden bir araya gelen grup modasına ayak uydurmuşlar bile. mail attım niye böyle yaptınız, ne güzel tek albümünüz vardı, paha biçilemezdiniz dinleyenleriniz için dedim. ekmek parası be ağbi dedi. konya'da çiftçiliğe başlamışlar 87'de çıkardıkları tek almübün geliriyle, pancar ekiyorlarmış. bu sene yağış olmayınca müziğe geri dönme kararı almışlar. albüm çıkarsak alır mısın dediler. alırım dedim. sevindi garipler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder