Game 4

  • 0


aslinda bu bosluk yerinde bi resim olmasi gerekmiyor muydu, evet gerekiyordu Boston Celtics - Los Angeles Lakers serisinin 4. macinin kolaj fotografi olacakti ama olamadi blogger artik limiti astigimdan mi yoksa bana kisisel bi gicigi oldugundan mi bilmem resim yüklememe izin vermiyor..

if (blog.user.equals("Nowyouhavegotsomethingtodiefor")) then stop him;


seklinde bir sorgu calistirdigini düsünüyorum, ama tüm bu zorluklara boyun egmeyerek yazimi da kendi fontumda wordde formatlayarak koyacagim resimleri tasvir etme yoluna gidiyorum. ( Aslinda boyle bir seye karar vermemistim ama lafi buraya kadar getirip de geri durmak olmaz diye düsünerek gaza geldim sanırım. )

Oncelikle arka plani anlatmakla baslayayim;
Arka planda lakersli basketbolcularin mola sirasinda toplasip “nereye bakiyor bu adamlar” modunda ortada bir yere baktiklari fotoyu koymayi uygun gördüm, aslinda benden ziyade program öyle uygun gördü ben de üstüne gitmedim demek daha doğru olur. Öndeki fotograf yigininda ise neler, kimler yok ki.. of of of.. rajon rondo’nun yarim kafasindan tut, kobe bryant’in artistik hareketlerine ordan kevin garnett’e, ordan paul pierce’in acik agzina ve dahasi lamar odom’a kadar gel. nasil o kadar da abarttıgım gibi degilmiş di mi ? bütün fotograflar bu kesmekeste birbirinin onune gecebilme cabasinda, birbirlerinin agızlarını, gozlerini kapatmaklar mesgul.. hayat bu mu kobe, one cikmak icin kucuk emrah'i ezmek mi ?

p.s: yeni fontum nasi olmus pek guzel degil mi? Ama bunun da bir bedeli olmaliydi, kimi türkce karakterleri kullanamamak gibi mesela, netekim oldu da. Gecmis olsun.

p.s 2: hayal kırıklığı. türkçe karakter kullanmamdan da anlaşılacağı gibi, - ç ulan ç al sana - ki daha anlayamadıysan yazık sana, font uğraşlarım boşa gitti, başka bir bahara umuyorum ki..

sana yenilmeyeceğim google..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder