• 0

Merhaba x,

günlerden cumartesi, bugün -aslında dün ama bugün- itibariyle evime uzay sinyallerini alıcı bir cihaz almak suretiylen -halk dilinde internet- uzaydaki canlı yaşamla muhabbete geçme ihtimalimi güçlendirdim. aynı zamanda güneşin merkezine yaptığım yolculuğumda da büyük ilerlemee kaydettim. evet girişten ve sondan anlaşılamayacağı -benim içten içe beni anlamanı, beni benden iyi bilmeni dilemem durumunu garipsedim yoksa anlaşılacağı diyecektim, utandım kendimden kısaca- üzere işiçi -biraz da fantastik taklalar atarak- yazışma dilini öğrendim. her ne kadar bir adım daha yaklaşmış olsam da dünyamın ısı ve ışık -halk dilinde para- kaynağına, beni parçalama olanağı yüzlerce -belki de birlerce- artmış olsa da gemimin ışın kalkanları -halk dilinde pancur- o kadar kuvvetli ki bana bu yakınlığın etkilerini yansıtmıyor, yüzümün pürüzsüz kalmasına yardımcı oluyor. yoksa kül olmam, pekmezimin akması an meselesi durumun vehametini ancak böyle daha iyi anlatabileceğimi düşündüm sen yine anladığını da 10la felan çarp, kim bilir belki anlamakla kalmaz bak bayram da geliyor naptı bu çocuk deyip bi ararsın, filmekimi geliyor bilet aldın mı diye sorarsın bana..  

İyi çalışmalar

daha dur hemen gitme diye bu resmi koydum alta, anlatacaklarım bitmedi..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder