$9.99

  • 0
Aşağıda demiş idim araya kapama çalşmalarına başlayacağım diye, meyvelerini vermeye başladı işte. hedef, $9.99. aldığım değerli bir tavsiye üzerine film festivalinde izledim filmimiz $9.99'u. ilk başta gözardı ettiğim filmlerdendi kendisi stop motion olması sebebiylen ancak fragmanını da izleyince filmi izleme ilgisi doğdu içimde. netekim sevinç dalgalarıyla aldım rexx sinemasından biletimi.

film günü gelip de lenslerimi takmayı unutunca ve bunun üstüne de koltuğumun en arka sırada olması denk gelince umutsuz duygular içersine girmedim değil. film öncesi yaptığım son dakka atağıyla geçtiğim ara sıralarda bile altyazıları okuyamayınca gözlerimi kısmaktan vazgeçtim, cesur bir hamleyle ingilizceyi anlayıp da konuşamayanlardan olduğumdan anlamaya çabalama eylemine yatay geçiş yaptım. film sonrası tetkiklerimde de gördüğüm kadaıyla çoğu espriyi de anlayabilmişim. sevindim yahu.

şimdi neler anladığımı filmdeki alt metinleri tane tane güzel türkçemizle anlatmak isterdim de bana ayrılan yer dar be okuyucu. film hayat üstüne neden varız ve buradayız? benzeri karmaşık sorularımıza kendi cevabını veriyor desem olmaz mı. çok ağdalı ifadeler de kullanmıyor bunu yaparken aksine gayet sade bir anlatım var filmde, benim sevdiğim üzere. Oyunculuktan bahsetmek imkanı olmasa da Geoffrey Rush'ın seslendirdiği Angel karakterine hayran kaldığımı söyliyebilirim filme dair ek notlarım içinde. bir de filmi izlerken çekimdeki detaylara dikkat edin derim. emeğe saygı di mi. işte izlemek isteyebileceğiniz bir filmin daha sonuna geldik, iyi seyirler!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder