Milk

  • 0


1024x768 film festivalimin kapanış filmi Milk olduydu, bir iki kelam edeyim burda da. Filmin içine belşegeselvari görüntülerin yedirilmesi beğenimi arttırdı diyebilirim. salt hikaye bakımından da ilgi çekici olmasıyla izlenebilecek bir film milk. amma velakin filmi üste taşıyan james franco ve sean penn'in oyunculukları oluyor. birkaç yerde de okudum, -okudum dediysem guardian,new york timesdan değil postadan, gözcüden okudum- sean penn gibi bir oyuncunun böyle bir rolde oynaması -kadir inanırın etek giymesi gibi bişey bu- enteresan benim için de. james franco ise spider man'deki yeşil cini oynayan eleman değil mi bu muhabbetini aştı benim için bu filmle. bundan önce yine kendisinin oynadığı Pineapple Expressde de çok beğenmiştim kendisini.

bir de spoiler vereyim ilersine dair; gelecek sene önümüze düşmesi beklenen Howl'da Allen Ginsberg'i oynayacak imiş beyimiz. takipteyiz.

Filmin hikayesinin geçtiği san francisco şehri de hem zamanında beat kuşağına -hippilere- ev sahipliği yapmış olmasıyla, abd de özgürlüklere en çok yol veren şehir olmasıyla ilgimi celbetmeye devam ediyor. zamanında da istanbul'a en çok benzeyen şehir -amerikada- demiştim kendisi için, arkasındayım.

Haydin san francisco, istanbul eşitliğini sağladın diyelim ılgın neresi o zaman diye sordu. hemen içler dışlar çarpımımı yaptım çıkan socuç texas/odessa.
sağ ol var ol heroes!

heh milk diyordum he mi, evet güzel film. izleyin izlettirin. izlerken dış çekimlere de biraz dikkat edin. film bitince de sakın ben de fotoğrafçı olcam diye tutturmayın. iyi seyirler!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder