Sesli Düşünüyorum : Olmak

  • 0
eveet. uzun zamandır yazmayışımın da bir gün sonu gelecekti. netekim de o gün bugün oldu. yoktum da neler yaptım dünyayı mı dolaştım, dünyanın dört bir yanındaki blogları inceleyip kendi blogosferime yeni bir şeyler mi kattım. yok. çok çok kitaplar okuyup, filmler izleyip kendime kaynak biriktirdim desem o da değil.

demem o ki merak ettiğin kadar ilginç şeyler olmadı hayatımda. en son şunu hatırlıyorum; sıcak bir pazar günüydü güneşin kendini göstermesiyle kendimi dışarı atmaktan alıkoyamadım. sahile indim, biri akdeniz akşamlarını çığırır da ortam oluşur, dahil olurum ümidiyle. olmadı eve döndüm, dönerken de bim taklidi mağazaların birinden erzak aldım kendime.

serde seçim heyecanı var ya cipsimi kolamı aldım tevenin başına kuruldum, yer yer telefon bağlantıları mı dersin, seçim öncesi anketlerimi oluşan renkli türkiye haritasıyla karşılaştırmak mı dersin neler neler. şu parti senin öbürü onun türki siyasetini izledim saatler boyu. konyanın jeolojik önemi en yüksek -şöyleki konyanın kaplıcalarıyla kendini dünyaya tanıtmış ilçesi gelin görün ki deprem tehlikesinin en çok hissedildiği karasal ilçelerindendir- ilçesi ılgına -ılgın temsilcime- bağlandım ilerleyen saatlerde. oy sayımlarının erkenden bittiğini, ılgının önde gelenlerini de arkasına alan halil ibrahim oral'ın yeni dönemde hizmetimizde olduğunu öğrendim. içim rahatladı, içim rahatlayınca bi huzur çöktü bana göz kapaklarım kapanıyoordu ki uyumuşum.

ta ki bugüne kadar.

bugünün diğer günlerden farklı olacağını hissetmiştim. hava sanki sıcak gibi parlıyor ama rüzgar üşütüyordu. ben ise baharın gelişine kanmış kışlık kalın kitaplarımı kaldırmıştım. henüz olacaklardan haberim yoktu, gebze üstlerinden kara bulutlar geliyordu şirin ilçemize.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder