omegle

  • 0
omegle diye bir site peydah oldu son zamanlarda internet alemlerinde. mottosu yabancılarla konuşun. gençler ingilizce öğrenme niyetlileri, beyler, bayanlar efenim aman yok gireyim isveçin güzel kızlarıyla, italyanın erkekleriyle tanışırım hem de ingilizcemi geliştiririm deyü atılmayın.

elimde istatistikler, kesin veriler var, elli iki saatimi bu işe verdim ve socuçlar üzücü. açıklıyorum. konuşacağınız her üç kişiden biri yurdum genci tanışmak ister şiarıyla donatılmış türkiye semalarının bir temsilcisi. araya bir de gelecek seçim çalışmalarına internet üzerinden başlamış melih'i katarsak. olasılık hesaplarını varın siz düşünün.

öyle bir olasılıksız ki bu bir seferinde isveçli güzel bir stranger diyerekten kendimlen konşurken buldum kendimi, zor durdum yahu. ben el ayak çekiyorum siz hiç bulaşmayın. mirc sonrası yılların boşluğunu dolduracağını sanıyorsunuz biliyorum ama o klavye, zurna kanallarının serçe parmağı olamaz omegle. go home bebe!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder