the fethiye chronicles

  • 0
yaz dediğin terleme mevsimi vesselam. ben de daha güneylere gittim, ölmezsem terlemekten hiç olmazsa güçlenirim düşüncesi içinde. yolculuk sırasında nilüfer turizmin koltuk başına lcd ekran hayalkırıklığından, çapkınlıklarıyla beni boğan yan komşum delikanlıdan fazla bahsetmiyeyim. malum sıcaklar bunlatıyor, bu kadar kelamı da karşımdaki üfürücü yardımıyla edebiliyorum -kimin umurundaysa, ne arayanım var ne soranımız (bkz: gregor'un günlüğü).



tatil deyince hem dökelim kurtlarımızı disssko disko disssko disko müziği eşliğinde hem de o koy senin bu koy cem uzan'ın gezelim diyerekten bir tura yazıldık hemencene. amma velakin aradığımızı değil de kendi halinde sohbetlerin, hüzünlü alman amcaların teyzelerin biralarını lıkırdattığı bir gezintiyi bulduk. fotolar da bahsi geçen gezintiden. keyfini çıkarın :) haydin öptüm baay :)))




dis ist deneysel.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder