ready, able

  • 0


grizzly bear ismini hemi de klibiynen divina'nın imagine roomunda gördüm. atıldım. beğendim hemen gölgelerin gücü adına paylaşımcı ruhum harekete geçti. üzerimdeki çekingenliği attım - malum gölgelerin gücünün verdiği cesaret hormonu - koydum dükkana. -gaza geliş ile beraber hitap cümlesi gelir. ey insanlar ya dinleyin ya da dinlemeyin!

yazın tatile gidecek olup kilo almak istemeyen bir yandan da tatlı birşeyler yemesi gereken bayanlara, erkeklere öneri. for example doğumgününüz; bol krem şantili kekler yemeyin gelin tarçınlı havuçlu leziz kekleri mideye yollayın. kolaymış fantaymış içmeyin sakın ola. pazardan alın birkaç kilo vişne, kaynatın komposto yapın. kaynattığınız vişne kompostosunu doldurun bardağa afiyetle için.

yazın ortasında film/dizi mi izlenirmiş diyen arkadaşlara da şöyle bir öneri getireyim; six feet under diye bir dizi var indirin onu. efenim alın karşınıza üfürücüyü serin serin ferah ferah açın bilgisayarınızdan izleyin günde bir bölüm yanında eğer kaldıysa bir bardak da vişne kompostosu. haydin afiyetle!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder