• 0
sienbisie izliyorum radikal okuyorum hayatı kaliteli yaşıyorum un bir haftası...

saçlarımı kestirince kendimi TSCC 2.sezondaki john connor sandım, çevremde küçük çaplı helecan patlamaları yarattım.
komşu illerden destek ekipler gerekti. TSCC için küçük benim için büyükçe bir adım.

betılstar galaktikanın son bölümüne denk geldim, daha önce takiplememe rağmen yapacak daha önemli bi işim olmadığı için
-bunu nolur yapacak bir işimin olmamasına yormayın- izlemeye koyuldum. uyumuşum.

sabah servisi kaçırdım. iett ile iki vesait ile zorlu bir yolculuğa çıktım. ilk vesaitte kapitalist sistemin açgözlü ve acımasız
durumu üzerine, ikinci vesaitte ise, yolda gördüğüm tesettürlü bölümü bulunan bir kuaförden ilhamla, başörtüsü olayına ilişkin bir hodri meydan
yazısı yazdım.

hızımı alamadım işten çıkınca radikal de çok bozdu, bi yıldırım kaldı muhabbet yapacak seni aradım, bulamadım 33569 km öteye gitmişin.

TSCC: Terminator Sarah Connor Chronicles

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder