su içmek vücudu yorarmı

  • 0

hiçbirşey demesem de başlık olarak tek başına arz-ı endam etsen su içmek vücudu yorarmı ymış bloga acıyan bir arama motorunun bir oyunu mu bu yoksa anlamsal arama motorlarından birini g.t etmek için sorulmuş bir turist ömer sorusu mu (bkz. kompiter bu haftaki toto sonuçlarını versene)
yazar burda zzzt erenköy mü demek istiyor yani peki kime sesleniyor bana mı bu kadarı da fazla ama ne dememi bekliyor ki benden Listen and learn, let your heart lead you and you will find the solution's near gibi birşeyler söyliyebilirim belki zorlarsam hoş bir şarkıda duymuştum onu da bir zamanlar bir zamanlarmış dün değil miydi o ağzında hiç düşürmediğin küfürün kulağında aypodun otobüste giderken dinlediğin şarkı nostalji yapma isteğinin tavan yaptığı zamanlardan mı geçiyoruz yoksa bir ben miyim bence sende pancurlu karanlık bir odada bulunmanın verdiği etkiler var çık biraz hava al dolaş gez toz peki şimdilerde yapılan g.t kadar balkonlu evlere karşı tepkilerim de mi bundan nerde o eski ahşap evler allasen illa ahşap mı olmalı güzel evler illa çengelköyde mi olmalı fiko'yu biliyorsun sen de izledin zamanında çok mu mutluydu yani ahşap evi vardı diye sığ düşünceler içinde boğulacak gibi hissediyorsan sadece ayaklarını sok önceleri bari en azından saçmalıyorsun yoksa You're alone in your bedroom Hiding from the world, staring at the ceiling uyumuşum rüyamda bir göldeyim tatlı suda yüzmek daha zordur diyorlardı doğruymuş ilkönce onu doğruluyorum ananem uyandırıyor tam yeni bir hipotez atackken ortaya gönülçelen başlamış john cage'in 4'33'' adlı eserinden bahsedince burjuva makamından eğitim görmüş müzik öğretmeni öğrencilerini ben bunu biliyom ki diye kıs kıs içiyorum çayımı bunların hiçbiri su içmek vücudu yorarmı sorusunun cevabı değil su deyince aklıma bir herakleitos bir de sibel can geliyor onlardan alıntılarla cevap veremem ama bu soruya Do you remember that time We were showing off our brand new flashy bikes

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder