Peaky Blinders

Peaky Blinders

  • 0
Giriş
Önce mahallenin muhtarları vardı. Ordan buraya nasıl geldik garibime gidiyor bazı. Bazı da diyorum n'alakası var, değişmeyen tek şey..öhm. Bir noktada, -artık nolduysa, bilen varsa söylesin, muhtemelen ulyses s. grant lobicilerinin etkisiyle, amerikan tv dizilerinin internet üzerinden eş zamanlı biçimde takibinde ülkemizde bir patlama meydana geldi. 

Gelişme
Evet, bence de tv dizileri altın çağına girdi. Oyuncular, yönetmenler tv için iş yapmaya artık daha hevesliler, misal steven soderbergh sinemaya ara veriyor da tv için iş yapacam ben aga diyor. Lakin bunlar olurken bir Luther, Idrisciğimin filmlerden vakit bulamaması nedeniyle bitebiliyor hâla, hakeza Sherlock. Peki ama bir dakika IT Crowd'a noluyor bir toplanamıyorlar proje yapmak için toplanıp da karpuz kesenler gibiler, Richard Ayoade (Maurice Moss)'nin yönetmenliğe başladığını duyduydum en son. 
Boardwalk Empire, sırf Steve Buscemi'yi başrole soyundurduğu için bile sevebileceğim bir dizi iken, tarihi arka planı ve Nelson Van Alden nam-ı diğer Mueller'i için ayrı bir sevdiğim dizilerden birisi. Evet, ben buraya neden geldim, nasıl geldim..

Sonuç
Demem o ki 28 Days Later ile tanıdığımız Cillian Murphy'nin dizisi ilk bölüm itibariyle fena değil yahu. Hem müzikleri, bir white stripes ağırlığı mı var ne, hem 1920'lerin atmosferi ile izlemeye değecek dizilerden. Bir Boardwalk Empire, Sons of Anarchy karması olabilir karşımızdaki. İzleyelim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder