Öğrenci Şehirleri - I

Öğrenci Şehirleri - I

  • 0
öğrenci şehirleri turumun bu haftaki ayağı/bacağı/kolu olarak yılların eskitemediği öğrenci şehri e.şehir'deyim. nedense bu bölgedeki yerlere adım attığımda şehirlerden hep bir biz burda yabancıları sevmeyiz enerjisi alıyorum. belki kasaba sıkıcılığının buraların etrafını bir kubbe gibi sarmasından kaynaklıdır bu. çeşitli zaman/mekanlarda kerelerce dinlediğim eskişehir ile ilgili olumlu yorumlar kafamda yer etmiş olacak ki, bir beklenti ile adım attım şehre. aa porsuk nehri ne güzel, aa lületaşı felan bir sekiz-on dakka geçti lakin, sonrası yok. 
genelde yapılan ülkemiz çok güzel ama değerlendiremiyoruz klişesi, eskişehir için tam tersi yönde gibi görünüyor. şöyle ki bir nehir, birkaç lületaşı ve çibörek ile turizmde böyle bir cazibe merkezi olmayı başarmak büyük iş, şehrin tüm ileri gelenlerini kutlamak lazım. 
gitmeden önce duyduğum, içinde dünyanın binbir yanından gelme alkol hedeleriyle dolu gezgin temalı mekanlar güzeldi, lakin gereksiz pahalıydı. bu mekanlardan birisinin öte yanında yer alan boş binayı görünce de nedense içimden burdan çok iyi işgalevi olurmuş hissi geçti. bakıyorum da iki cümleyle haftasonunu yemişim. eskilerden tanıdık bir hissiyat.
that's all folks. 
hasta luego!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder