hayatım ile geleceğe dönüş filmi arasındaki yedi fark

  • 0
ruhumdaki delikleri içinde sen geçen anılarla yamamaya çalışıyorum
yüzün yavaş yavaş siliniyor aklımdan
beraber çektirdiğimiz fotoğraflara bakıyorum tazelemek için hafızamı, orda da durum aynı
sanki geleceğe dönüş filmindeymişiz de birşeyler yanlış gitmiş gibi
gerçekte olan ise geleceğe dönüş filminde değiliz ve benim seni kaybetmek için filmde olmaya ihtiyacım yok
geleceğe dönüş filminde olsam hatalarımı düzeltmek için bir miktar uranyum ve çöpten bulduklarımı bir mutfak robotunda öğüttükten sonra geri dönerdim zamanda
söylenmemiş sayılırdı sözler
ama ben gecenin bir yarısı sözlerimi geri alamam diye mırıldanıyorum 
geleceğe dönüş filminde olsam kaçınmam gereken en önemli şey yapacağım yolculukta, geçmişteki kendimle karşılaşıp uzay-zaman sürekliliğinde bir bozulmaya yol açmamak olurdu
benim tek yapmam gereken ise umut barındırmamak içimde biliyorum ki geride kalacak umut kırıntıları benliğimin bir kara deliğe dönüşmesine yol açabilir

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder