Dersim'in Dağları

  • 0
Seni beklerken nasıl başlasam bilemedim, hayata nasıl devam etsem, neresinden tutsam... Ben de en yakındaki çay bahçesine oturdum, bir çay söyledim, inmeyen uçakları izledim, beni izleyen amcayla göz göze gelmemeye çalıştım. Hayatı minimal düzeyde devam ettireyim derken bir nevi minimalist yaşam koçu oldum kendime. Sen hala gelmeyince, sahi niye gelmedin ki hiç bir insan bu kadar bekletilmemeli, bir çay daha söyledim..

Dört bir yandaki ucube kalekolların tehditi altında yaşamaya çalışan insanların kendi kahramanlarını bile yaratmaya hakkı yok, ancak bizim dayattığımız hayatta kalma kurallarına bağlı kalarak devam edebilirler. Avmler olmadan, sıcak denizlere inmeden yaşayamazlar. Sanıyorsunuz. Peki siz yanılıyorsunuz desem..


Bitki örtüsü gibi sardılar dört bir yanımı albayım, içimde ne var ne yoksa aldılar..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder