Buen Retiro İnsanları

Buen Retiro İnsanları

  • 0
Ben ciddiyim diye başladı konuşmasına. Birbirini ilk defa görmüş bu iki adam birkaç dakikadır kaldırıma oturmuş karşıki arsada devam eden inşaatı izliyorlardı ve birisi hipnoz halinden çıkıp - veya kimbilir hala hipnozun etkisindeyken - başladı konuşmaya Bu sanat dedikleri kimin için? Diğeri cevapladı onu - buna ne kadar cevap denilebilir ki veya bu ikilinin konuşması birbirinden bağımsız birer monolog muydu acaba - hayatımdaki ağırlıkları atmak istiyorum, işimi, ailemi, duygularımı ve daha birçok şeyi.. fazla yüklenmiş bir balon gibi düşey yönlü hareketim devamlı aşağı doğru seyrediyor artık.
Alternatif evrenden, inşaat izleyen bir takım  adamların konuşmalarına tanıklık ettiniz. Şimdi de  yalnız başına kamyona binen kepçe...

Soru: Allen Ginsberg'den Uluma var mı? Cevap: Ne yazık ki yok. Üçüncü kişilere edebiyat tutkusunu ispatlamanın en kolay yolui hiç bir yerde bulunamayan bir kitabın peşinden koşmaktır. Bulunamayn kitabı bulduğunuzu naparsınız peki, kaybetmek için elinizden ne geliyorsa onu.

Roma imparatorluğunun kuruluşu için ne kadar kehanetin anlamlandırılması gerektiğini, ne kadar kaslı yiğidin heba edildiğini hepimiz - en azından ben biliyorum, teşekkürler Ursula- biliyoruz. Sefa sürme sırası o yiğitlere geldi. Yeşilliklerin içinde, mermerden heykeller halinde sonsuza kadar poz vererek genç kızların hayallerini süsleyecekler.

Bize bir kaç kelimeyle hayatınızı, yaptıklarınızı anlatabilir misiniz? Pek tabii, eat-pray-love, tam da bu sırayla. Bayım kötü hayat mottoları sizi ancak cehenneme taşır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder