Gift of Life aka Ngorongoro

Gift of Life aka Ngorongoro

  • 0

işte yeni bir gün daha geliyor
geliyor ama
içgüdülerimin bana dayattığı şeyleri gerçekleştirmek
içinden çıkamayacağım kısır döngünün bir parçası daha tamamlandı diye sevinmek yetmiyor artık
nefes almak hepten katlanılmaz bir eylem haline geldi
besin zincirinin alt basamaklarında
evrimin ise çok uzağındayım
bu halde sensiz
ne zamana kadar gidebilirim ki

şimdi bakıyorum da ne kadar da olumsuz şeyler yazmışım. düşüncesizlik etmiş gibi hissediyorum ama bu aralar kendini gerçekleştirme ile ilgili düşünceler içersindeyim ve bu şiir de onun yansıması olsa gerek. biraz da sana şairane gözükebilme isteği var tabii serde. hasılı endişelenmeni gerektirecek bir durum yok ortada. hem nasıl olsun ki, ancak seni bir daha göremeyeceğimi bilmem lazım böyle kötü olmam için. biliyorsun, içimde iyiye dair ne varsa çoğunlukla senin sayende. bu kadar boş laf salatası yeter değil mi.
 
son mektubunda geçtiğin yerlerde yeni su kaynakları keşfettiğini yazmışsın. geleceğimiz adına çok iyi bir haber gerçekten de. ilerde bu yolculuğu beraber tekrarladığımızda edindiğin bilgiler çok işimize yarayacak.  ben de napayım, ancak kös kös otururken senin gibi yetenekli birine sahip olduğum için ne kadar şanslı olduğumu anlatıp duruyorum etraftakilere. senin su bulma maceran yanında benim anlatacaklarım pek çocukça kalacak ama yine de deneyeyim şansımı.

feci canımın sıkıldığı bir günün akşamında, seninle de bolca gittiğimiz eski ağacın oraya doğru yola koyuldum tek başıma. biliyorum insanlar orasını park alanı gibi birşey yaptılar ama buranın eskisi biz değil miyiz. hem her yeri sahiplenmelerine izin verirsek sonra nolur halimiz değil mi? neyse kötü bir şey de olmadı zaten. ortalarda kimseyi görmeyince bir kutunun içine sakladıkları su kaynaklarına dadandım. ufaklıklar da farkedince etrafımı sardılar. lakin zarar vermek için değil de beni kaydetmek için. ben su içtikçe nasıl hoşlarına gidiyor enayilerin, bir görsen. bir nevi ünlü oldum diyebiliriz bu durumda, ne dersin. tabii senin kıskanmana gerek yok. ya da istersen kıskanabilirsin, benim hoşuma gider biliyorsun böyle çocukça şeyler. 

bu sefer biraz fazladan gevezelik ettim sanırım lakin bütün bu kelimeleri sana olan sevgimden beslenen otlak araziler olarak düşünürsün. anlayacağın içimde senin sevgin ile beslenen binlercee zebra, binlerce antilop var.

öperim,
elefante.










Hiç yorum yok :

Yorum Gönder