Metod Oyuncusu

Metod Oyuncusu

  • 0

bikinili bir kadın yağmur yağarken neden kaçar mimi? 

mimi bizim rehberimiz. beraber dağ taş, dere tepe düz gittiğimiz, bir önceki hayatını keçi olarak ifa etmiş olan buraların yerlisi bir kadın. gördüğü şaşalı inek boklarına bir dal çiçek batırıp this is my birthday cake, you know diyen bir insan. modern bir insan değil ama mimi. daha çok gerikalmış bir medeniyetin gerikafalı temsilcisilerinden biri olarak düşünelim onu. zaten yerli dediğin nedir ki allaşkına, yağmurda ıslanıp güneşte kuruyan insanlardan ne bekleyebiliriz?


All the world’s a stage
And all the men and women merely players
They have their exits and their entrances

Shakespeare

Osmancık: beni sevdiğini duymaya ihtiyacım var.
Baldo: kaç kere konuştuk bunu. seni sevmiyorum.
Osmancık: iki kelime sohbet ettiğin işyeri arkadaşının teyzesi öldüğünde üzülmüş gibi yapıyorsun da şimdi beni seviyormuş gibi yapamıyor musun? sende devamlılık hatası ve inandırıcılık sorunu var.


seninle tanışmadan önce altı ay boyunca D.'lerin arasında yaşadım. sırf sana hazırlanabilmek için D.'ler kampındaydım ve bütün o D.'ler de çok konuşuyorlardı senin gibi. hepsi kışın istanbul'da ama bazısı yazın kaş'ta bazısı bodrum'da garsonluk yapmak istiyordu. hiçbiri de garson değildi ama. çünkü anneleri ve babaları vardı. aslında bazılarının ne annesi, ne babası vardı ama onlar da önce para biriktirmek istiyordu. sonra bir gün gelecekti ve... o gün gelince çoktan senior mevki sahibi olacaklar diye tamamladı kendini beş yıl sonrasında gören D.'lerden biri. hayır ben senin gibi değilim, hayallerime bağlıyım dedi genç D. 
ve şimdi sonunda sen geldin. ben bu masada tek başıma oturuyordum. geldin ve burası boş mu dedin? boşluğun tanımını yapabilir misiniz dedim. ama sen de hazırlıklıydın, açıkladın. senin kafanı hep o sofistler karıştırmış al önce şu baldıran zehrinden biraz iç dedin. bu ana gelmeden önceki altı ayını boy boy sokrates ile geçirmiştin.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder