Tepenin Ardı

Tepenin Ardı

  • 1
Temmuz ayında gelseymişsiniz keşke, buraların güzelliği asıl o zaman çıkıyor ortaya zamanındayım. Şurdan bir kişi alır mısınız sokağından, müsait bir yerde inebilir miyim caddesinden, merhaba bu işi başkasına assign edebilir misiniz, sizin de görebileceğiniz gibi çok fazla iş var üzerimde semtinden ve gerekirse mesaiye kalıp tamamla lütfen şehrinden çok uzaktayım. Güneş ensemde boza pişirmekle meşgul iken, kendimi her mevsimin kendine has bir güzelliği olduğuna ikna etmeye çalışıyorum. İşe yaramıyor. Bir de diyalog yöntemini deniyim diyorum.


"Tamam internette gördüğüm gibi değil ama idare eder yine de. Sence de öyle değil mi?"
"Evet evet. Ben daha kötü olacağını düşünmüştüm aslında. Gayet güzel bence de."

Evreka! İşte görelilik kuramı bir kez daha bizlerle. Teşekkürler dilli kaşarlı adam! Başladığım noktaya göre daha iyi bir yerde miyim? Bilemiyorum.



Islak pirinç tarlası manzaralı yollarda, şaman rehberimizin ardında, dere tepe düz gidiyoruz. Hükümet pirince teşvik veriyor mu diye soruyorum, vermiyormuş. Buralarda herkes masaj yapma peşinde peki sen hiç masaj yaptırdın mı diye soruyor, keşke ben sorsaydım ne güzel de soru diye düşünüyorum, anca pirince teşvik. Sanki çiftçinin kara gün dostu! Hayır, hiç masaj yaptırmamış. Sonraki durak tepenin ardı!

1 yorum :