Spam Adam, Köfte, Party Boy ne dersen de

  • 1
Yorumdan öte bir ek mahiyetinde ekliyorum bu yazıyı. 2 sene önce bir arkadaşa attığım mailde buna benzer bir durumu irdelemiştim...

Diye yorum yapmak istemiştim "Spam Adam" başlığının altına ama baktım Erdem bana yazı ekle bloga diyor, küçük bir başlangıç yapayım istedim. Tabi bi de ta ne zaman yazılmış yazının yorumunu kim okuyacak ki diye de düşündüm. Yazım boşa gitmemeliydi...

Benim dost dediğim insanla her konu hakkında konuşabilmem lazım. Onun da bu konular hakkında bir fikrinin olmasını da beklerim hatta bu fikirleri de aynı doğrultuda olursa benle daha da çok severim onu. Boş konuşmalardan nefret ediyorum, karşımdaki insandan bir şeyler öğrenmek istiyorum, değişik bir bakış açısı veya mantıklı bir önerme, orijinal bir gözlem gibi. Böyle bir insanı da bu saatten sonra bulacağımı da zannetmiyorum açıkçası, senin daha çok insanla tanışıp kaynaşmak gerektiği fikrine cevaben. Öyle çok fazla insanla arkadaş olan tiplere bakıyorum da hiçbirinin samimi olmadığını düşünüyorum. Bu tipler birlikteyken çok samimi konuşuyorlar insanlarla, hatta 2 gün önce tanıştığı insanlarla, zannedersin senin benim gibi dostlar ama konu vefaya gelince orada yoklar. İnsanlara gereğinden fazla değer vermemek lazım, hele böyle tip insanlara. Sadece vakit geçirmek amaçları seninle, yani orada sen olmasan başka bir adam olsa da olur onlar için.

1 yorum :

  1. spam adam terimini kendim bulmuşculuk oynarken ve hayallere dalarken başarı hikayelerimle ilgili yüzüme bışak gibi çarpan bir yazı.

    the new york times

    YanıtlaSil