tuborg gold eski dinamit kapağına dönsün!

  • 0
kötü zamanlar olmasaydı, iyi zamanların kıymetini bilemezdik. nedense vizelere hazırlanırken hep bu söz gelir aklıma. bu söz aracılığıyla da yaz günlerini hatırlarım.

bu sefer yine aynı klasik aşamalardan geçtim ama yazlarımın önemli parçası olan tuborg gold a takıldım kaldım. eski bir dostunuzla yıllar sonra bir yerde karşılaşırsınız ve ayaküstü beş dakika muhabbet edersiniz. artık aynı şeyleri konuşmadığınızı, kafa yapılarınızın değiştiğini anlarsınız. ben de içimde böyle bir burukluk hissettim bu yaz çünkü o eski dinamit kapaklı tuborg gold gitmişti. yerine kötü bir efes taklidi gelmişti. biraya karakter kazandıran şey şişesidir. şişeyi tamamlayan en önemli parça da kapağıdır. ha kapak ha kafa yapısı, aynı şeyler benim için. gençken sosyalist olan ama yaşlandıkça liberalleşen seksen sonrası demokratlarına benziyordu. eski günler hatrına hatırladığım ve yüreğimde yaşatmaya devam edeceğim özelliklerini sıralamak istiyorum izninizle...

dinamit kapak devrimcidir. altındaki kitleden aldığı desteği, hızlı bir bilek hareketi sayesinde isyanın sesine dönüştürür.

dinamit kapak ortamcıdır. onu her seferinde değişik bir bilek hareketiyle açmaya çalışmak arkadaş ortamında saygınlığınızı arttırır. kızlar hemen yanınıza gelip sizden bunu nasıl yaptığınızı öğrenmek için can atar. bu yüzden bir tane daha içmek için nedeniniz hep hazırdır.

dinamit kapak ile iyi hissedersiniz. kapağı patlatıp o muhteşem sesi yakaladıktan sonra artık birayı içmeseniz de sarhoş olursunuz. ama başka türde bir sarhoşluk: zafer sarhoşluğu.

dinamit kapak sürprizlerle doludur. diğer bütün bira kapakları açıldıktan sonra atılırken, dinamit kapak kız arkadaşlarınıza hediye edebileceğiniz bir yüzük olarak karşınıza çıkar.

dinamit kapak bir külttür. ağustos sıcağının kasıp kavurduğu bir izmir akşam üstünde denizden esen imbata karşı kordonda arkadaş muhabbetiyle iyi gidecek bir şey ister misiniz sorusuna verilecek tek yanıttır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder