Coming Soon

  • 0



Dark Knight





Iron Man






Hellboy II






Indiana Jones IV


gelecek senenin hem beklemtisi hem de bekleyeni çok olan efsaneleşmiş kahramanlarla dolu filmlerinden haberiniz olsun da aaa indiana jones IV sonunda çekiliyo muymuş diye duyup bir anda şaşırmayın diye koydum afişleri..kişisel olarak en büyük beklentim yarasa adamdan olsa da hellboy II sırf yönetmeninden dolayı -Guiellerme del Toro- gözümde büyüyor..
Bir yandan da çizgi kahramanların sinemayı işgali devam ediyor, bu hollywood yazarları greve devam ederse çizgi kahramanlar heryeri işgal eder mi diye bir komplo teorim de yok değil ama çok saçma görüktüğü için henüz kimseyle paylaşmadım bir yandan da dediğimde haklı çıkarsam ben dediydim demek istiyorum, bunu da böylece sağlamış oluyorum..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder