Novembre-the blue

  • 1




novembre'nin bu sene yayımlanan the blue isimli albümünden bahsetmek istedim netekim şu sınavların çullandığı günlerde tam anlamıyla kaçış kapısı oldu benim için.grup zaten benim için progressive death metal'in opeth ile birlikte en iyi iki temsilcisi konumundaydı ki şu son iki albümleriyle yerlerini hem sağlamlaştırıp hem de ilk çıktığı zamanlardaki opeth benzeri grup ünvanını tamamen sildiler.
biraz da albüm özelinde birşeyler söylemek gerekirse gerek brutal vokalleri gerek clean vokalleri çok güzel kullanılmış,hiç bir şeyi abartmadan mükemmel bir albüm yapmış italyan grup.Zaten her albümlerinde olduğu gibi melodik öğeler de ön planda.özellikle favori şarkım ise albümün 2. şarkısı tristeitaliana.

ne kadar da boktan olmuş yav söylediklerim şimdi bi okudum da hatta bokuma benzemiş("alıntı fırat") demek ki insanın yazdıkları bokuna benziyormuş en azından benim öyle gidiyor..

1 yorum :

  1. bu arada grubumuz thevenin'in fuck yourself isimli klibi tüm müzik kanallarında..

    "2008'e damgasını vuracak death metal'in yeni gözdelerinden thevenin'in ilk video klibi"

    Kral TV

    YanıtlaSil