Man on the Moon

  • 0



her ne kadar kendisini öyle tanımlamasa da benim için tüm zamanların en büyük komedyeni andy kaufman'ın hikayesini konu alan, andy kaufman rolünde jim carrey'in döktürdüğü güzel bir film..yönetmen de milos forman ki zaten bazıları için sırf bu bile bir seçmi sebebi olabilir..ilk cümlemde sanki andy kaufman'i uzun zamandırr biliyormuşçasına bir cümle sarfettğimin farkındayım ve öyle olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim, sırf ne kadar elit bir insanım ki avrupa yakasının engin günaydın'ına değil de onun feyz aldığı adamın hastasıyım demek istiyorum sanırım içten içe..
aslında filmi izlemek için andy kaufman'ı tanımaya tabii ki lüzum yok sadece ben biraz daha konuşma alanımı genişleteyim kendimi de üst bir noktaya taşıyayım diye filmi izlemenin verdiği gazla bu cümleleri kurdum, yoksa şimdi bana da iğrenç geldi..
ama son bir ukalalıkla bitireyim ben de her ne yapıyorsam -filmde anydy'nin çocukken yaptığı gibi- duvara karşı yapıyormuş gibi yapıyorum..

not:son cümle altında derin anlamlar aranması gereken felsefik bir cümle değildir tam tersine benim de bir düz adam olduğunun göstergesidir belki yoksa filmi izlemeden böyle birşey aklıma bile gelemezdi..bir yandan da yakınma değil, şu anki durumu isteyenin ben olması gerçeği, kontrolün bende olması durumu her zaman mutlu edecek beni..bilmiyorum belki benim kadar saçma düşünenler vardır belki - eğer gerçekten varsa çaldırsınlar - şöyle ki mutlulukta da sıkıntıda da veya üzüntüde de kontrolün benim elimde olması benim için en önemli şey - bunu da burdan açıkladım - kim bilir belki bunun da -izm li bir ismi vardır , belki gerçek karizmama sahip olmak için o ismi bulmam gerekiyordur..

not 2:bari bir de andy kaufman videosu vereyim izlemiş olun..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder