Celtics:92 - Pistons:85

  • 0



şimdik öncelikle belirteyim üstüne o kadar hanedanlık yazısı yazdığıma değen bir maç oldu..bu sene izlediğim maçlar içersinde zevkle izlediğim en güzel Boston maçıydı..Celtics, büyük takımlara karşı ne yapar korkumu bir nebze de olsa giderdi..Hem de bunu Ray Allen'ın düşük performansına rağmen yaptı bu da enterasandı ki zaten son maçlarda Ray Allen kötü oynuyor.. Boston'da en çok sayı yapan adam da trionun dışından geldi hem de bir çaylak Glen Davis, Paul Pierce'ın da büyük katkısıyla 20 sayı yaptı..Benim sezon öncesi beklentilerimin tersinde bir ilerleme var Boston'da, benim beklentim trionun toplam istatistiklerin çoğunu sırtlamasıydı ancak Rajon Rondo başta olmak üzere diğer oyuncular da gayet güzel oynuyor..KG'i Wolvesdaki son zamanlarının aksine basketboldan zevk alırken görmek de ayrı bir zevk oldu..

Dün güzel bir maç daha varmış..Yaptığım batı eşleşmesi tahmini dün oynandı ve Chris Paul'ün 28 sayı 10 asistiyle maçı Hornets almış hayırlı olsun..

açıklama: aslında böyle nba sonuçları yazma niyetinde değildim de madem maç öncesi bi şeyler karaladın maç sonrası gün de izlediğini belli et diye uyardım kendimi..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder