My Dying Reflections Of Life and Death

  • 0




son bir yıldır felan kafamda garip düşünceler transit geçiyor devamlı , orjinal bi senaryo fikri peşindeyim anlamsız biçimde..bunun nedenini çok film izlememe bağlamak mantıklı ancak bazen kendime "ulan adam gibi izle filmini gir sözlükte entryni ne diyceksen de , senin yapabileceğin budur" diyorum , dinletemiyorum..illa bi önemli kişi olma derdinde beyfendi neymiş izini bırakcakmış da ölümasüz olcakmış..Neyse olaya geleyim bari..bundan altı ay kadar önce staj zamanlarında sabahın köründe servisi kaçırmış metro ile konak'a doğru ilerliyordum.. birden ilk anda çok parlak gelen ama sonradan sönükleşen fikirlerimden biri geldi aklıma..çıkış sebebini şimdi de net olarak hatırlıyabiliyorum..stadyum durağında binen bir amcam nasıl oldu bilemiyorum ama hayatını tersten yaşayan bir insanın hikayesinin fikrini verdi bana.. başta hemen tabii ya süper fikir zaten var olmanın bir saniye öncesiyle bir saniye sonrası yokluğa tekabül ediyor , hikayemi bu temele koyup geriye doğru yaşadığının bilincinde olan bir adamın hikayesi ne süper olur diye düşündüm..Tabii bu "yüzyılın fikri" nden sonra ayrıntılara girmeye korktum netekim eğer ayrıntılara takılırsam bi noktada b.ka saracağımı biliyordum..işte bu yüzden fikrimi sadece başlık halinde bıraktım..ama filmi çekersem kimi oynatırım , hangi müzikleri kullanırım gibisinden düşüncelere de sapmadan edemiyorum devamlı..bu yüzden bilin ki beni düşüncelere dalmış görürseniz ve merak edersiniz "nesi var bu çocuğun deyü" , filmin son sahnesinde kahramanımızın bebek suratından fade out ederken hangi müziği gireceğimi düşünmekteyimdir büyük ihtimalle..

not: bu fikir tamamen açık kaynak kodludur..biri çıkar da "tamam hacı şurası şöyle olsa süper olur " gibi düşüncelere girerse bana da söylesin sonra bu fikir üzerine tartışırız , kim bilir belki bir dostluk doğar felan..aslında bu dostluğun da filmi süper olur ya neyse sapıtmayayım..

not 2:bu hollywood yazar grevi felan derken acep grev kıran olarak gitsem desem lost ile ilgili feci fikirlerim var desem..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder