Sesli Düşünüyorum : Loin Des Villes

  • 0




hani herkesin iyi yaptığı bişey vardır ya hayatta.tamam belki herkesin yoktur ama çoğu kişinin de vardır.her neyse benim var bi tane en azından , saçmalamak.kısa süre önce bunu keşfettim kendi içimde yaptığım yolculuk sırasında - aferin güzel gidiyosun -, aslında tam olarak öyle değil de , yani hiç öyle değil işin açığı ece erken napmıştır acaba diye düşünürken geçen hafta sabahın köründe televizyonda yemek programı yaparken gördüm onu.evet ona bakınca "ben de yaparım ne var" dedim ve, içimdeki ses de "işte buldun" diye yanıtladı beni ilk başta sabah mahmurluğuyla jeton düşmese de kısa süre içersinde "heeeee" diye yüzümde geniş bir gülümsemenin belirmesi bir oldu .belki de çok istediğimden birşeyde iyi olmayı hemen kendimi "zaten sen şöyle iyisin , böyle iyisin" diye bilgilendirmiştim, mutlu olmuştum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder