Miller's Crossing

  • 0



Coen Biraderlerin No Country For Old Men'i bu senenin en beğenilen filmlerinden biri oldu.zaten ben de beğenimi geçenlerdeki bir gönderimle göstermiştim.

Bugün de Coen'lerin bir diğer başyapıtını izleme fırsatım oldu.Mafya filmlerine çok düşkünlüğüm yoktur ama Al Pacino'lu bütün mafya filmlerini de izlediğimi söyliyebilirim.Miller's Crossing için de söyliyebilecek fazla sözüm yok aslında izlediğim en iyi mafya filmlerinden biri oldu diye acele bir ifade kullanmak da istemiyorum, ama öyle.Burda sinema sanatı üzerine olan bilgi(sizlik)im ortaya çıkıyor sanırım.En azından fazla çırpınmıyım da batışım kolay olsun.

Gabriel Byrne'ın performansı en çok gözüme battı film boyunca netekim senaryo da çok güzeldi ve berabercene Tom Reagan karakterini unutulmaz gangsterlerim arasına soktular ki bir üstünde de Tony Montana yer alır.Bu da ne kadar başarı bir film olduğunu - en azından benim gözümde - gösteriyordur.
Hem ne yaptığını tam olarak bilmez yazı tura atar (bkz: Anton Chigurh) haliyle hem de şapkasız çıkmam abi tripleriyle beni benden aldı.herkese zekilik taslayıp da önüne gelenden dayak yemesi de beni üzdü ancak filmin sonunda Bernie Bernbaum'un yakarışlarına gerekli cevabı vererek gözümde level atladı.

Spoiler olayına felan girdim ama bu kadarcık da olsun.Zaten sinema sanatının inceliklerini gösterip kamera açılarını veya çekim tekniklerini eleştirecek halim de
yoktu.

Nobody knows anybody. Not that well.

not:Anton Chigurgh da en başarılı kötü karakterler listem olsa kesinlikle listede yer alırdı.En iyisi böyle bir liste oluşturmak.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder