All Star 2008 Part II

  • 0



Daha önce AllStar 2008'a giriş yapmaya çalışmış ama takaslarda takılıp kalmıştım.

Bu arada bu sabaha karşı Orlando'ya karşı oynadıkları maçta Lakers'ta Kobe'nin 36sının üstüne bir 30 ekleyerek ne kadar etkili olacağını gösterdi Gasol.
Shaq ise henüz sakat ve AllStar haftsonu sonrasında dönüş yapacağa benzer.Kendisi hemen iddialı bir açıklamayla giriş yapmış Phoenix kariyerine.

İnsanlar benim koşmayı sevmediğimi zannediyorlar, ama bu doğru değil. Ve şunu bilsinler ki motive olmuş bir Shaquille O’Neal, oldukça tehlikeli bir Shaquille O’Neal'dir.


şimdik son gelişmeleri de bildirdiğimize göre gönül rahatlığıyla AllStar 2008'e dalabilirim.Öncelikle şunu söyliyebilirim ki 3 sayı,yetenek ve smaç yarışmalarının geçen senelere göre daha heyecanlı geçeceğini düşünüyorum.



Özellikle 3 sayı yarışmasında geçen senenin şampiyonu Jason Kapono,2002 ve 2003'ün şampiyonu Peja Stojakovic ve onlar kadar iddialı bir de Kobe Bryant duruyor.Peja o ihtişamlı Kings dönemi sonrası bi süre gözümden uzak kalmıştı ama New Orleans'ın yükseliş devrinde CP3'ün yanında o da kendine geldi.Bu yükselişini tekrar 3 sayı yarışmasında şampiyon olarak da kanıtlamak istiyordur herhalde.
Bu üçlünün dışında da Richard Hamilton,Steve Nash ve Daniel Gibson gibi benim nedense küçümsediğim ve kazanamayacaklarını düşündüğüm 3 yıldız var.Netekim Daniel Gibson'u pek tanımam.Steve Nash ve Richard Hamilton'un da düzenli üçlük attıkları gözüme hiç çarpmadı.



Yetenek yarışmasına bakıyorum da bir en çok Lebron'un olmayışına seviniyorum.Öyle cüsseli birini yakıştırmıyordum yetenek yarışmasına zaten kendisine kişisel bir gıcıklığım da mevcut.Yetenek yarışması genelde ilgimi en az çeken yarışmas olsa da bu senedi katılımcılar çok sevdiğim adamlar.Chris "CP3" Paul,Jason Kidd,Dwyane "Flash" Wade ve Deron Williams gibi guardları görünce yarışmada keşke özel pas atraksiyonları felan da yaptırsalar diye düşündüm kendimce.Bu kategoride bariz bir favorim yok ama kişisel olarak CP3'ün kazanmasını istiyorum.Ama Dwyane Wade'de bu hız oldukça ancak paslarda hata yapması lazım ya da serbest atışı atamıycak hemen.



Smaç yarışmaının katılımcılarına gelirsek T-Wolves'dan Gerald Green,Raptors'dan Jamario Moon,Grizzliess'den Rudy Gay ve eğlenceli adam Dwight Howard bu sene ordan oraya zıplayıp hoplayacak.Green geçen sene Celtics formasıyla kazanmıştı artık T-Wolves'da.bu sene katılımcılar hakkında onun dışında bir fikrim de yok ama duyduğuma göre Rudy Gay'in kazanma olaslığı yüksek deniyormuş birileri tarafından.Bir de Jamario Moon youtube'a kendi vidyosunu koymuş smaç yarışmasına hazırlanırken çektiği,izledim.ama yeni atraksiyon da yoktu vidyoda.
kazanacağını düşünmesem de Howard'dan yine eğlenceli birşeyler bekliyorum ben.Kim bilir belki bu sene de yardımcısı olarak Hidayet orda durur da allstar lara kaçak yoldan girmiş , o havayı solumuş olur.

not olarak şu bilgiyi de vereyim: nba.com'un allstar özel sayfasında geçmiş yılların allstar maçlarının en iyi 10 hareketlerinin vidyoları listelenmiş.Özellikle 1992 yılı benim favorim.izleyin,izlettirin.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder