Paranın Üstü

  • 0



bi radikal dedim adama ve elimdeki tek parayı yani 50 kuruşu uzattım.adam bi bana bi paraya baktı ve kayıtsızca bi falım naneli uzattı .son param da böylece eriyip gitti.

tek malı üzerindeki giysiler olan biri olarak dikildim kaldım orda.
"bişey mi vardı?" dedi."yok." dedim. gittim.

"mülksüz olmak istiyodun al şimdi hiç bi halta sahip değilsin!" dedi.yaralandım.kim olduğumu bilemez oldum.

şuursuzca yürüdüm kar küçük küçük yağarken , iyi ki de yağıyor diye düşündüm.malum tarlalar,kuraklık felan.

Once we were here..

eve geldim bilgisayarın başına oturdum.anında mesajlaşma aracımı açtım bir iki sohbet koparırım diye.muzip bi arkadaş "ne o doğru düzgün bişey yazmıyosun sanatçı bunalımı mı yaşıyosun?" dedi.utandım.

ama hazır cevap bilirdim kendimi.yanılmışım.yoksa öyle olmak mı isterdim de böyle mi kaldım ?

kalktım bilgisayarın başından.kitabın bitmesine az kalmıştı , bari onu bitiriyim dedim.

bitirdim.

Gerçek yolculuk geri dönüştür..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder