Sesli Düşünüyorum : The World is Not Enough

  • 1


kendimi hiçbir konuda yeterli olmayan , ordan oraya zıplayıp duran , zaman zaman da kendinden olan memnuniyetsizliğini belirten biri olarak buldum kendimi.soru şu şu ana kadar herhangi bir konuda kendi tutarlı görüşlerimi , savunma cephelerimi oluşturabilecek kadar bilgi sahibi miyim?

0

cevap sorunun ağırlığına bakıldığında çok hafif.kısaca hayır..şimdiye kadar çeşitli peryodlarda bu rahatsızlığım nüksetti ve devamı da gelecek netekim yeterli bilgi düzeyine ulaşabilme hayalim ben çalıştıkça daha da uzaklaşıyor.garip gibi geliyor ama şöyle ki okudukça , araştırdıkça tek öğrendiğim ne kadar bilgisiz olduğum.bu da çok rahatsız edici.

yetmek istiyorum

1 yorum :

  1. iş yerindeki internet bağlantısının bile bana bir garezi olduğuna dayanarak bir mail bile atamadığım şu günlerde, gündemini bu kadar geriden takip ediyor olmanın hüznüyle başlayıp kısa bi şey söyledikten sonra gidicem.
    bu bilgisizlik mevzuunda.. ellerimi belime koyup tam bir abla edasıyla seslendiriyorum;
    "ne konuştuyduk biz senlen? hı?"

    YanıtlaSil