hayat bi enterestanbul

  • 1
bakıyorum kimileri yaz geldi deyip de yenilemişler bloglarını, yazıları sıklaştırmışlar bazıları sallamış iyice, sorguyu gönderdim tabi ben de hemen hücrelerime select * from diyerekten haydin ben de karalayım tekrardan - evet ben de ister istemez dipsiz iş kuyusuna düştüm sık sık dert yandığım üzere, belirtileri de cildimde kendini göstermeye başladı, hayır sivilce olarak değil metafor olarak, inanır mısın bu cümlemin sonuna gülen suratcık koyuyordum nerdeyse o kadar dağınık içim,o kadar bunaltmış beni insan kaynaklayanlar - bakıyorum da ara not demeden kapılmışım düşüncemin akımına, debisine anlatıp durmuşum araya sıkıştırmak istiyormuş gibi sıkıntımı haftanın son gününün veremediği ferahlıkla, biranın veremediği ferahlıkla ama şehrin üzerimde uyguladığı yüksek nem oranıyla..
paralel düşünce: demiyorum ki aman cümlem devrik oldu sanmasınlar beni orhan pambuk olmaya çalışan yeni yetenek ama öte yandan da iyi akşamlar yiğenim dedi diye seviniyorum servisimin şoförü - yiğen bu yahu önemli bi kurum sonuçta. diyorum ya işe başladım karnım ağrıyor diye öte yandan da chposyonel solcular bastırmasın mı dört bi yanımdan bastırsın aman da askerim canım da jandarmam diye o ağrıyan midem bulanmaya başladı şimdi, ya da çok içtim birayı ondan kaynaklanan sorunları daha kaliteli nedenlere bağlıyorum ama kızma bana emi, o zaman kalkıyim ben şimdi artık dökemedim içimdekileri aslında daha da buraya klozete boşaltayım yediğim kuşbaşılı pideyi.. afiyet olsun

1 yorum :

  1. ahah çok fena üzerime alındım, ilk paragrafta geçen "bazıları sallamış iyice" cümlesini.amağn yazın bi şey yazılmıyo napalm.(-death..öyk)
    neyse hayırlı işler sana.ama yazmayı ihmal etme, her açtığımızda aynı postu görmekten hoşlanmyoruz biz okurlar.

    YanıtlaSil