banliyö yaptım, üşüttüm

  • 0
istiyorum ki haftasonu da gelmiş madem hafta boyu çılgın şehir istanbul'da yaşadığım sıradışı birtakım olayları anlatayım ama şu kısıtlı zamanımda da düşündüm düşündüm, alınan yeni buzdolabının geç gelmesiydi sanırım en heyecan yaratan aile çevrelerinde netekim günlerce akşamüstü çaylarının mevzuu olmayı başardı..

aslında bugün banliyö treninde üç çocuğun arasında yaşanan tutamaç takası heyecan yarattı bende , sen onu bana ver, sen şunu al, tamama şimdi bunu al, hah öbür sen de şimdi öbür tutamacı öbür kişiye ver falan diye uzadı muhabbet neyse ki yeni aldığım - reklamlaaar- chuck palahniuk kitabımı dolaştırıp duruyorum ordan öbür yana da zaman geçirebiliyorum 0.2 kat daha hızlı olaraktan.. ama beşiktaştan kadıköye vapurla geçerken de - henüz taze olmam sebebiyledir belki de kimbilir - saçma göründü gözüme - gözükmeseydi bile eminim fısıldardı haydar paşa kulağıma yavaşçana.

bu ulaşımsızlık popomundo kariyerimize de sekte vurmuş görüyorum ki kısa süre içersinde acınası şekilde başarısız geçen ikinci konseri yaşamış yılların taze grubu thevenin, neyse ki kapris yapabilecek seviyelerdeyiz şu sıralar, bir de çocuğumun annesi ölecekmiş de velayetinin bana geçeceğini öğrenen akbabalar başıma üşüşmeye başladı, yok annesi izin vermişmiş felan ben burda durdurkça o çocuk yaban ellere gitmez hey yavrum hey.. çok sert konuştum.. öptüm kib bay

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder